yippieeee :D

idag har jag som sagt stått och sålt bröd :D det gick toppen, jag fick sålt alla mina bröd och tjänade ca 500 kr :) tack mormor för att du bakat + att hon bidrog med en slant också, min söta mormor!

är hos syrran fgör tillfället, har kikat letsdance och nu har jag valt lite kläder, eller jag har lite att välja bland dvs. som jag ska ha imorron på lagfesten. detta kommer bli dunder kul!

haha en rolig sak som just hände nu när jag sitter här och skriver var att jessica började gräva i massa lådor.. och tror ni inte hon rotar fram massa cash? "oj titta vad jag hittade" " men hoppsan hade jag presentkort på jive för 600 kr"....... varför hr jag aldrig den turen?


nå iaf match imorron kl halv 4, alltså 15.30! så kom och kolla, det är vår sista match för denna säsong och vi är taggade och ta vinnsten!



NU lets dance :D hoppas vi ses imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0