vädret ändras precis som humöret på en pms biatch!

kuul.. tidigare idag satte jag mig på altanen för att njuta lite och det gick ju bra.. i sådär 30 min eller nått, efter som vädret växlade fortare än fortast till kasst väder!

hur som helst ska jag träna idag, får se hur det går eftersom mina benhinnor inte mår så bra efter gårdagens matchlirande. efter det kanske det blir en gymvända också.. om jag orkar :)

är faktiskt lite stolt över mig själv.. jag har inte ätit nå godis kakor eller sånt jag har heller inte druckit en enda cola droppe på snart 3 dagar :D jag tror aldrig det har hänt förut om jag ska vara ärlig, ni som känner mig vet ju att colan är min bästa vän :D och nuu när min vän inte längre får vara med mig har vatten tagit över hans plats. bra jobbat sissi!

ska snart göra sallad, till mammas enchiladas(?) det är ju smaskens :D

föressten sa jag vad jag har gjort här för nån helg sen? jag for till mormor och morfar med min kusin sanne och hennes bebis emilia. när vi satt där så kom vi ju på iden att börja sticka, så det gjorde vi :D och såhär blev resultatet, jag stickade en halsduk till lilla emilia som jag tror hon blev jätteglad över :D




är trött nu, måste nog vila lite!  och föressten skratta inte åt mitt mästerverk :D puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sanne

Emilia tycker om sin halsduk! Men helst har hon den på huvet än så länge ;-)

2009-03-19 @ 14:09:19
URL: http://stjarnsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0