vad fan har svenska folket för problem?

helvete, hur fan kan man skicka en så jävla kass opera av alla andra lite poppigare och svängigare( förutom caroline af uggla då) till stora tävlingen?  fan alltså, jag brukar inte kolla på sånt här skit och nu vet jag varför! baby goodbye borde ha vunnit med emd. jag blir galen... sverige skämmer ut sig sen i den stora tävlingen, fan att ingen kan vara lite normal för en gångs skull!

nåväl nog om det! idag har vi haft match mot kalix, vi förlorade men ggjorde ändå en bra match... så nu är det bara kiruna kvar att möta, och efter den matchen nästa helg så har vi, det bästa laget ever lagfest! det ska bli så jävla roligt :D sen efter det vet jag inte riktigt vad man ska göra.. har vi ens träningar då?


på måndag börjar iaf en tävling mellan  mig, sara och sofie.. vi ska tävla om vem som går ner mest i kroppsfett under ca 5 veckor :D  detta kommer bli jobbigt, men väldigt behövligt till ayia napa.. man vill ju inte gå runt och se ut som ett bildäck.

fick en jättegammal bild här för nån dag sen... och den bjuder jag på :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0