rent hus nästa?

varför kommer det sig att jag är  värdelös på attt städa? eller när jag städar är jag väl hyffsat bra ändå, jag sopar väl inte smutsen under mattan allt för ofta. men det är ju det att ta sig tid att börja städa som är det jobbigaste? eller mjaa, inte när man får pengar för det som jag brukar få när jag städar pappas kur :D denna vecka har de flesta jag pratat med hållt på att städa, detta gör att jag får sjukt dåligt samvete eftersom jag inte städar.. så ofta kankse :D hur ofta ska vi inte prata om! men nog om det, jag har annat för mig just nu.. prio ett är att bli av med ddenna hemska förkylning och nackspärr! sen måste jag plugga till psykologiprovet som jag har nästa tisdag :S hatar psykologi, det är så jävla många olika teorier och skit!

börar även få lite smått panik över andra saker i skolan, tex illustrater boken som är på några hundra sidor.. och jag har inte ens börjat med den, sen har jag även hemsidan kvar att göra, vilket blir rätt svårt eftersom jag tappat bort boken... eller nån i klassen harr säkert snott den  för att deras var borta :D et brukar ju bli så om mann lämnar sitt shit framme!


har kikat på nellys nyss och de har ju gratis frakt nu till 29 mars, så jag funderar på att beställa någon fin studentklänning eller liknande därifrån.. för pengar jag inte har...

och dessutom blir jag lite fundersam om jag kommer måsta sola naken i ayia napa eftersom vi nu är tre, ja ni hörde TRE stycken som har exakt likadana bikinisar! egentligen spelar det ju ingen roll, men det är just det att alla vi åker samtidigt och kommer förmodligen umgås där så då är det ju inte det roligaste att ha likadana.. och den andra bikinin som jag tänkte köpa var slut i katalogen, men nu skulle kära linn kolla upp om den finns i sthlm på hm så vi håller tummarna för det!

från en sak till en annan, jag ska stå på loppis nu på lördag med min kusin, hoppaas att jag får sälja lite gamla saker som ändå bara står och dammar. behöver ju verkligen alla pengar jag kan få till resan :D så det är ju bara maila mig om ni vill skänkaa en slant eller så :P fick föressten ett sms av en person att jag var en fattiglapp som skulle stå på loppis :D hahaha, men vaddå det är ju fan sant, men vad gör man inte för pengar.. pengar är nog snarare kvinnans bästa vän, hunder får komma på andra plats!

lägger upp nån gammal bild bara för att det blir så tomt och tråkigt annars :D

 oooh ja, den livade upp! :D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0