ooh happy day!

sitter i mitt andra hem ( mediasalen) och lyssnar på lite bra musik, alla är glada och trevliga och dagen leker... har just fårr veta att vi inte har någon filosofie idag :D efter skolan så ska vi spela mot pojkarna, de tigger om mer spö sen förra gången vi möttes! men en sak är då säker, vi måste lära dem ta mer stryk eftersom de gnällde som småflickor förra matchen! skärpning killar!

efter det blir det mest troligt gymmet.  gårdagen har gått super, har hållt mig till mina löften och jag har även ätit i matsalen för typ 5 gången detta år. bättre det är godsaker iaf :)

Tack för att du gjort min bloggsida sara :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad kul att du också har kommit igång med bloggande sissi;)

2009-03-17 @ 13:53:43
URL: http://saaaaaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0