lalala

har just kommit från skolan, har suttit och gjort lite arbeten på övertid också! känns tungt just nu med så mkt att göra i skolan, jag har ingen ork... verkligen inte nu när jag inte ens får äta nått sött :S

har iaf träning idag, på sjöparken eftersom det är mässa i två veckor på sporthallen! trisst eftersom det alltid är så skitigt på golvet i sjöpen. det blir även någon sorts utvärdering innom handbollen också så nu måste jag komma på nått som jag vill framföra, förbättringar ov till nästa säsong... får klura på den!

Linn har du en krönika åt mig? :) haha vi som delar på allt! :P men vad gör det? det är väl bara bra att man kan hjälpa varandra i skolan? eller?



nu ska jag kila, ha en bra dag! puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0