hej alla glada barn

nu sitter jag här på media, laddar som bara fan nu när min sara och sofies tävling om att gå ner mest i kroppsfett har dragit igång :D har ätit nästan bara sallad till lunch idag och ska på gymmet efter denna lektion :D Den som vinner vinner 300 kr, så det är ju faktiskt behövligt i min ficka! så nu jävlar, känner på mig att det kommer bli tungt men jaf har ju som straff för mig själv att om jag äter typ en bulla eller dylikt så måste jag göra 150 situps och 50 armhävningar... tro mig jag vill inte tjuväta!

just nu längtar jag till påsk då både emelie och linn kmr upp :) det blir kanske inte sååå mkt festa för min del eftersom jag inte ska gå upp i vikt, men nångång måste man väl när de ändå har kommit ändå hit upp :D

var iaf hos marit igår med julia, vi fikade och kollade igenom massa gamla bilder från hannas dator.. det är underbart att få lite nya minnen som man tidigare glömt! hittade iaf en gammal bild på mig när jag typ gick i 9 an eller nått, och fan vilka snygga ben jag hade! tyvärr kan jag inte visa er eftersom jag inte har bilden själv :S  men jag lovar att den kmr upp här snart :D

idag är en bra dag! puss :)

Kommentarer
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg!



Spana in på www.arntyochmirry.se

2009-03-17 @ 11:34:21
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0