haha ooops.. detta är till dig linn!

ja, som sagt har jag nästan lagt ner det här med blogg, har inte varit inne här på väääldigt länge, och detta beror på att jag är så jävla lat så jag ids inte skriva så mkt ;D men eftersom jag vet hur irriterande det är att kolla på en occh samma blogg 50 ggr och denna person inte uppdaterat så kasnke jjag ska börja skrriva någon rad nu och då :D

sååå. till och börja med kan jaag ju berätta att vi just fått lov :) skönt.. funderar på att dra ut till skogs någon dag (mommo) kanske grilla en korv eller två ockå, det vore ju gott!

sen så kan jag ju även berätta att vi just kommit hem från pite/ umeå, matcherna där gick inte så vidare bra.. inte ens värt att nämna här! så ja.. så var det med den resan det. nu har vi typ 2 eller 3 matcher kvar att spela för denna säsong och det ska faktiskt bli skönt med lite vila.

jag och julia har bokat resa yill ayia napa nu och det kommer blir så jävla roligt, längtar redan nu o´ch det är typ 4 månader kvar! men dit ska vi iaf och stannar där i 2 sköna veckor. Efter det, två dagar efter vi kommit hem därifrån går vi studentbalen, jag haar redan hittat klänning och skor så det är jätteskönt :) och sen då har vi ju för fdan bara studenten kvar! sen är man fri!




har inga bilder på denna dator eftersom jag som vanligt har varit lat! men det kommer väl förhoppningsvis här på ett tag. Fan vad jag saknar er linn, emelie och emma :S nu får ni alla ta och komma hem till hålan! ♥



och nu var det bra för denna gång, hoppas du har lite att läsa nu linn, kasnke du kan läsa sisådär en rad per vecka så blir du inte less på att jag inte uppdaterar :D men kul föressten att du börjat skriva mycket nu! puss



None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0