sjukt trött att sova så här länge!

fan alltså, detta jullov har varit härligt, massa gamla kompisar och släkt som hälsat på. och dessutom har jag sovit så mycket jag bara kunnat, vilket har lett till att jag vaknat vid 2, 3 eller 4 nästan varje dag :S och som idag då villle jag verkligen inte vakna, men eftersom det är skola imorron och jag ska till tandläkarn halv 8 så var jag ju tvungen att kliva upp tillslut, kunde inte ligga och sträcka på mig eftersom jag då bara somnar om. så jag gjorde ett raskt upphopp ur sängen och drämde till lysknappen.... blev lite snurrig så jag satt mig på sängen en stund, och även där höll jag på att somna!... så ja, jag är helt enkelt hopplös! kommer nog komma försent hela terminen om jag ska vara ärlig... fast inte alla dagar med flit dock :D

har just försökt ringa folktandvården för att flytta min tid till lite senare på dagen eftersom jag först börjar skolan 12.35.. så det känns som ett helvete att kliva upp till tandisen halv 8 :S

har träning idag också, och efter den skulle nog jag och julle vara hurtiga och gymma en sväng, så då blir jag nog lite trött så jag kan somna ikväll :) GREAT!

 ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda 's k a n d a l i s m'

fin bild! :)

2009-01-29 @ 19:34:10
URL: http://www.skandalism.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0