lista dårå

SENASTE...
Film du hyrde: lånade tretton av emelie :D
Film du köpte: kommer inte ihåg
Låten du lyssnade på: någon kass låt på radion
Låten du hade på hjärnan: 118 800, superbillig nummerupplysning via telefon och smmsssss!
Låten du laddade ner: ingen aning
Personen du ringde: emelie
TV program du tittade på: scrubs
Personen du tänkte på: emelie, varför hon inte svarar :D
Mat: kyckling( hallå det är påsk)
Låt: true colours
Sak att göra: duscha
Sport: hanboll, (dum fråga)
Dryck: cola, andra söta grejjer och vatten
Kläder: gårdagensfestkläder :S
Film: taken
Bil: don´t care

ANTAL...
Gånger du varit kär: tre
Gånger ditt hjärta brustit: en halv gång.. typ
Hjärtan brustit på grund av dej: ingen aning, kanske ett? jag är inte så elak av mig.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: typ aldrig
Ärr du har på kroppen: på knäna, och armbågarna (handboll är hårt) :D

SENASTE...
Bok du läste: baksidan av nån dålig bok som jag skulle göra en recention av
Personen du fick mail av: min älskling crille <3
Personen du fick brev av: av banken, det stod att jag inte har nå pengar... ovanligt!
Personen du fick sms av: linn kristell
Gången hela din familj åt middag tillsammans: long time ago, inte ens igår när mamma fyllde år.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: vaknat, inte mått så bra, ätit, kikat tv.
Var det kul: inte ett dugg faktiskt!
Hur tidigt stiger du upp: skoldagar= oftast nån timme sen. helg= runt två snåret om jag inte blir väckt av någon ( linn ta åt dig) :D
Gillar du att slåss: ja, ibland kan det vara bra att få ut lite aggressioner :D
Vad ska du göra ikväll: parta på harrys, om jag nu ens tar mig dit!

Är du seriös: just nu, nope. men annars hyffsat när jag känner för det
Vad är du allergisk mot: starka dofter som kärringparfym
Var har du ont: faktiskt lite i pannan, slog mig igår och jag kommer inte ihåg hur när eller var!
Använder du hårspray: ibland när barret ser förjävligt ut
Kan du stå på händer: jajamensan, full som nykter!
Favorit serie: scrubs och DH

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: salt i mat sen socker på allt annat!
Gillar du ketchup: aah very much
Är du glad nu: lite seg, men man får ju sig ett gott skratt när minnet kommer tbx från igår :D haha
Var du glad igår: hela kvällen, förutom när en full krake spillde öl över mig och julia
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: nästan allt förutom crilles musik
Stockholm är: stort och stressigt
Göteborg är: gött!
Kan du sjunga: mjaa, ibland skäms man nästan även fast det bara är jag som hör!
Mer värt än guld: att få hoppa i duschen innom en snar framtid
Spaghetti eller makaroner: mäkarooni
Ett land jag helst vill besöka: USA
Ska bli skoj: förhoppningsvis kvällen, studenten och AYIA NAAAAPA!
Ska inte bli skoj: komma tillbaks till skolan som påminner mig om att jag har förbannat mkt kvar att göra innan jag går ut
Sparar till: ayia napa, helt klart
Väntar på: att emelie ska svara i telen
Pålägg som gäller: ost
Dagens dryck: vatten, vatten och året vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0