jag är hurtig

ja juste, i förrigår drog jag med emelie på gymmet, vi körde stenhårt! jätteskönt och jättekul att träna med henne eftersom hon nästan aldrig tränat på gym förr så jag får vara som en coach :D det är faktiskt jättekul, kanske mitt blivande jobb? och sen efter det skulle julia på gymmet så då for jag med henne också och sprang lite. 

idag har jag emelie och julia plockat upp linn från tåget :) kul som fan att hon är hemma nu! vi for och solade allihopa sen var det bara jag och emelie som orkade fara och träna, så vi körde gärnet idag också :D och sen ville mamma att jag skulle följa med henne och träna också! fan alltså detta känns toppen, nu känns det soom att jag är igång med träningen, längtar tills gatorna är fria från snö så jag kan börja springa utomhus :D

middag imorron hos emelie med julia, linn, och kankse sofie, sandra l och stina :D kommer bli grymt kul, sen drar vi ut på galej! ses väl säkert :)
 

nu sitter jag är med syrran och mamma och kikar på tv. och nu ska  jag gåå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fyfan vad snygg du är gumman!!!!=)

2009-04-08 @ 21:31:49
URL: http://soofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0