tråkiga höst väder.

sitter här på media, väntar till dagen är slut fast den just har börjat. denna dag har inte börjat bra kan jag ju meddela. min telefon har gått sönder så jag har fått ta mammas gamla, den är kass. vaknade inte av klockan imorse, så jag fick snabba mig som fan eftersom jag vaknade när mamma ropade, 20 min innan jag började. efter det hittade jag inga mjukisbrallor, sen när jag skulle fixa nyllet kom jag ju på att jag har nästan allt mitt smink hos julia, fick sätta mascara utan att böja fransarna först. blev svin fult. efter de hittade jag inte mina skor som jag ville ha så jag rotade i skohyllan och tappade nått tungt skit på stortån, blev förbannad och haltade mig till bilen.

kom just att tänka på helgens händelser. jag och julia hade så jävla roligt alltså! orkar inte berätta allt som hände, men så kul hade jag velat ha varje helg :D  och snart kommer emlan hem också, kanske det blir en helg till, måste försöka hinna far ut med henne också när hon väl är här :)


nu ska jag nog kila eftersom jag inte kommer på nått mer att skriva. puss

Kommentarer
Postat av: anonym klantig tjej

UPPDATERING UNGA DAM!

2008-09-28 @ 19:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0