jaha, då var man här igen :D

sitter hemma och tråkar, ska snart till julia och kika idol :) jag får helt enkelt lägga top model bakom mig eftersom ingen vill se det med mig :S nog för att det är rätt bra för mig att se på det eftersom jag taggar mig själv att träna,  inte för att jag vill ha en sån smal kropp som alla där har men man kan ju alltid bli fastare!
och tyvärr börjar mitt självförtroende svikta lite pga att jag tränar men jag kommer ingen vart :S har det där jävla sötsuget hela tiden och jag kommer garanterat dra på mig diabetes snart! visst jag kan tänka att :nu fan ska jag inte dricka mer cola eller käka så mkt godis, men sen direkt  när jag blir törstig eller så fort suget efter något kryper fram så kan jag inte stå emot, jag är för jävla svag att jag blir frustrerad!! nu dampar jag lös, jag behöver det.

nog om mina besvär.. imorron blir det skola, hoppas det blir så roligt det bara kan bli. känner mig väldigt skoltrött redan så jag hade velat dra på en liten resa eller nått sånt :D för att sola, bada och självklart parta lite :D ingen som vill med?

 Bästa tjejorna!



nu kilar jag iaf. puss♥

Kommentarer
Postat av: emlan

Jag vill följa med dig på den där resan;) I ut och skur=) love you

2008-09-30 @ 18:29:09
Postat av: emlan

I ur och skur menade jag haha;)

2008-09-30 @ 18:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0