happy day?!

ja än så länge har jag inte haft så speciellt roligt, haft svenska och nu väntar jag på median. har äntligen tagit mig i kragen och gjort en facebook, jag vet jag är väldigt efter men jag inte orkat :D haha.

ihelgen har vi haft lagfest, med utklädnad och tema "gott och ont" det var svinkul eftersom alla verkligen var på! en god och en ond ängel, pippi långstrump, ett bi, pirater, en kissemiss, en prinsessa, en rockbrud, två fotbolls fruar, en djävul, och så klart en bad boy :P hoppas jag inte glömt någon, men vi har då verkligen ingen idé torka kan man ju säga :D


nu har vi klassråd, typ sånt som man hade i 4 an. men okej, får se vad som händer.

ska kila puss

Kommentarer
Postat av: Emlan

saknar dig med<3

2008-09-10 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0