nu börjas det igen!

sitter hemma i vanlig ordning, har inte vart i skolan idag heller, som många andra dagar av denna termin.. har haft nått skit i ögat sen igårkväll som gjorde att ögat svullnade upp lite, vågade mig inte till skolan iaf.. men nu är det borta även fast det gör lite ont!

hörde att jag missat någon catfight eller liknande iaf :D nåväl jag antar att jag väljer rätt dagar att vara borta.

imorgon far jag till kiruna akvart över 4, spelar match och sen hem igen, nu ska vi spöa. hoppas vi får ha våra nya matchställ :) föressten måste jag be malin B köpa ett par skor till mig i luleå, hon far imorron så jävlar om jag glömmer!

snart blir det käk och efter det ska jag hjälpa crille att riva tapeter i hans rum och till sist men inte minst ska jag på volleybollen :)  puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0