om helgens festligheter

allt började då med att jag kom till emma hallberg som fyllde 18 bast i fredags, och när jag kom dit så var hon själv inte ens hemma utan det var några andra kompisar där, och emma kom ju då nästan sist :) haha lite bakvänt men men. sen fick vi massa god mat och många skratt till middag, vilket var väldigt behövligt kan jag säga! efter middagen korkade vi upp lite och började smutta på våra drinkar och spela lite sanning och konsekvens :) det var väldigt kul att få veta lite nytt om mina classmates, haha :D synd att det inte finns mer och bättre bilder på kvällens händelser :S eller kasnke kommer de upp här någonstans om ett tag! nånå, efter allt svammel så for vi på krogen, och där var det ju roligt ( som nästan alltid) dansade en hel del som vanligt och hade allmänt trevligt. när krogen stängde bar det så klart av till manuella och en pizza satt fint som handen i handsken och min kväll slutade i min kära pojkväns säng..

på lördagen vaknade jag av att någon ringde crilles tele och så frågade jag crille vad klockan var.... VAAAAA, är klockan halv 5 på eftermiddagen!!! shit då var det ju bara att stiga upp och åka hem och fixa mig och byta kläder eftersom vi skulle på middag hos hans pappa kl 6..

och idag vaknade jag kl 2, hade träning kl 3, kännde mig rätt stressad men jag fick ju skylla mig själv :D hade iaf en jävligt hård träning med först 45 min spinning och efter det 30 min box, och det var jävligvt skönt. efter det så drog hela laget till laguna och käkade en rejäl måltid :)




och nu har jag sagt i princip allt jag gjort denna helg :) hoppas på en ny klassfest snarast möjligen :)


Kommentarer
Postat av: saaaaaandra

shiiit hur kan du sova till 5 :D

2008-11-18 @ 12:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0