guten tag!

länge sen sist jag uppdaterade ;S har vart rätt slö men ändå haft mkt att göra :) linn emelie och emma har ju varit på besök så hela den veckan gick väl till att umgås med dem ;D emelie stannar kvar i någon vecka till så henne tänker jag umgås lite mer med :D

under denna händelserika vecka så har vi bland annat tatuerat oss, linn gjorde en stjärna mellan skuldrorna och jag och linn gjorde en "kompis tatuering" där det står " sann vänskap är evig" på latin. och den passar ju då väldigt bra eftersom vi varit bästa vänner så länge jag kan minnas, vi är också väldigt lika varandra till sättet, slarviga, virriga och glömska är några av sakerna :D och med tanke på hur många år vi varit bästa kompisar så har vi faktiskt inte haft något allvarligt bråk, lite små tjaffs här och där, men man kan säga att vi ungefär bråkar/tjaffsar en gång per år eller nått! och på tal om emelies tattuering så kan jag inte kommentera den eftersom den inte är  klar ännu, så den får ni se senare ;D

under veckan så har vi även hunnit parta lite, ha myskvällar, färgat hår, fikat, och massa annat skoj :D

nu måste jag kila :D ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0