ny dag, nya tag!

har vaknat kl 7 idag fast måndagar är min sovmorrons dag. hade körning med bilskolan kl 8.15 och efter det gjorde jag ett prov där också.. det gick inte så bra, men snart så ska det nog gå bra :) förhoppningsvis. nu snart har jag matte :S känner på mig att jag inte kommer orka med hela dagen. jag slutar kl 4 och sen hinner jag just hem och ta det lite lungt innan jag har löpträning.. + att jag har skoskav som gör mig så förbannad! hoppas för gusskull att det är någon god mat idag, annars får jag psykbryt.. åh fick just veta att det är pottibullar :S jävlar, alla som träffar mig idag kan förbereda sig på att jag kommer vara grinig.

idag är solen framme, men i denna håla kan det ju aldrig vara perfekt väder, antingen är det sol och blåser så jävla hårt att man får sten i ögonen på väg till skolan, som idag, eller så är det snö, slask, regn eller mulet.. lyckat ställe att bo på!

orka ha det såhär image44 när man kan ha det såhär image45

nu är det 4 dagar kvar :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0