nu är det bara 7 små dagar kvar

tills jag blir 18 bast :D åh jag längtar som en galning :) längtar också till sommaren som jag ska spendera mestadels nästan i sthlm med limpi :D kommer ha so much fun vill jag lova! kommer förhoppningsvis även ha kul den tid jag är hemma och umgås med sötisarna, hoppas inte alla jobbar olika perioder bara. och för guds skull, ge oss en bra sommar.

pluggar teori som ett psyk just för tillfället, snart är det dags :S hoppas jag är redo tills dess. på onsdag är det körning igen med bilskolan och nu måste jag jävla se till så han skriver upp mig på nån manöverprov eller nått sånt. kommer inte hinna allt efter min födelsedag.. eftersom de har sommarstängt. eller ja jag ska ju inte ta händelserna i förväg, jag har ju fasen inte klarat teorin ännu..

det ser inte lovande ut för en sommar hit till lill hålan. just nu snöar det som bara den, nog för att det smälter lika fort, men iaf.. vem vill ha snö i maj?! Hata snö!

väntar på att sofie ska komma tbx från lunchen så vi hinner börja på geoarbetet idag. sen har jag matte från kl 2 till ca 4 och kl 4 ska jag vara på stinas för att fixa till mina ögonbryn så jag slipper gå runt som om jag hade någon sjukdom, eftersom de inte syns utan ögonbrynspenna. och om jag sätter det har jag oftast brottom och då blir det slarvigt och jag ser ut som en fjortis.. men nu mina kära vänner, ska jag få dem plockade och färgade så nu vågar ni visa er på stan med mig igen. får hoppas på ett bra resultat! Great♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0