i brist på annat !

Blev utmanad av hjerpe :D
3 namn jag går under: sissi, siss och cecilia
3 saker som skrämmer mig: våldtäcktsmän, mörker och traktorer
3 saker jag har på mig: mjukisbrallor, grönt linne och vita sockar
3 sanningar: jag har kass kondis, min motivation till allt är borta, jag är lättirriterad för tillfället.
3 saker jag verkligen vill ha: sommar, körkort och långa naglar.
3 personer jag utmanar: julia, emelie och limpan.

för övrigt har jag inte gjort ett piss idag, förutom att vakna med ont i halsen och käkat mat och pluggat teori.. tråkigt värre, men ja det finns ju inte så mkt attan att göra.

blev föressten glad idag när jag ahde fått ett sött sms om att jag var saknad nerifrån fjollträsk ;) saknar dig också!♥

nu är crille också hemma så nu är jag lycklig igen :D haha. snart om exakt 19 dagar fyller jag 18 :D wiee kul att fylla år, men panik till teorin, jag är kass på att plugga och kommer alltid vara det, varför fick jag den dåliga genen och min syster den bra? tack mamma och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0