Hur kunde detta ske?

jag kunde inte sova igår pga massa saker som jag inte orkar ta upp här, jag somnade vid ungefär halv 5.. och först nu kl 14. 40 vaknade jag :S känns jävligt surt! jag som skulle orka träna idag, kommer ju knappast ske eftersom jag nu har bankande huvudvärk på köpet.

dessutom får jag damp, jag kan bara prata med crille 1 gång om dagen eller ingen :S känner mig ensam här hemma, kommer inte på nått roligt att göra heller så då blire ju mest att tänka på crille, vilket jag helst inte vill göra just nu för då börjar jag bara sakna han ännu mer... nåväl jag får trösta mig med att han kommer hem om 5 dagar :) jag är avis som fan att jag inte också är någonstans utomlands, just när jag höll på att bli brunare än han så åker han dit bort! och här hemma går det ju inte direkt att komma  ikapp :D haha.

igår gjorde jag föressten den första plugg koden till teoriprovet, fick 53 av 70.. måste träna idag också annars kommer jag kugga.. känner mig lite nervös redan, kanske gör en till kod nu så att jag kommer igång lite med det där!
vi ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0