gym och mer gym

även idag har jag klivit upp sent, käkade en voffla till frulle/lunch och sen satte jag igång och plugga till teorin. efter det for jag och gymmade med laget, nu hade kjelle fixat ett tränings program så det blir kul och träna hädan efter :) kommer ha träningsvärk lagom till springningen imorron! nu är det jävla träning på allvar, nu ska extra kilona flyga iväg säger jag bara!

imorron har jag körning med bilskolan, får se om jag sätter mig på datan där uppe också och gör något test.

nu ska jag snart kika sanningens ögonblick, undra vad de kommer med för fågor idag, tycker man alltid börjar små skämmas för den som ska svara på alla pinsamma fågor in för hela sverige!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0