det blev nått av dagen till slut!

huvudvärken gick över och då tog jag en stavgång till malmsta och tillbaka, sen for jag ut och sprang också, inte så jätte långt, men nå var det då en bit iaf :) haha :D efter det kom syrran hit och då gjorde vi lite andra träningsövningar här hemma och efter det kom jullan och kikade körslaget med mig och syrran.

nu sitter familjen och kollar på nått jävla pogram om hur man bygger bilar och skit, så ointressant det bara kan bli, men så är det när pappa har tv kontrollen :S själv har jag lust att pyssla med nått, typ måla eller sy nått, inte för att jag är speciellt duktig på nått av de, har tyvärr inte ärvt farsans talanger :S  men det är kul att rita iaf :)
image42image43
hojja, nu är jag rastlös :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0