better in time?

skola imorron:S känns inte så kul kanske.. har inte gjort ett skit ihelg och de dagar som man hade ledigt, jag har bara vilat ut mig ordentligt, solat lite också när det varit bra väder. vart med julia och sandra en dag :D sen chillat med crille. käkat god mat och bara myst på :)

har träning idag, gym. det känns lite tungt nu när försäsongs träningen börjar, men det ska bli skönt som fan att komma i form. imorron blir det springning, onsdag box och sen brottning på nån dag. :)

crille far utomlands på onsdag, hoppas du får det kul gubben :) ha lite kul och sola för mig med! han ska låna min ipod med sig och nyss så skulle jag fixa bort alla mina låtar eftersom vi inte riktigt har samma musik smak :) det gick inge vidare aknn jag säga.. jag klantade mig och gjorde så att alla mina låtar raderades :S trisst att man är pucko! men iofs var det kasnke rätt bra eftersom jag bara haft gamla skitlåtar, men det kmr bli jobbigt att sätta dit alla nya. så någon kan väl tipsa om bra låtar? hade vart snällt :)

nu ska jag kila o kika till maten, sen är det bara att tagga upp.! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0