tha movie is done :)

nu har vi äntligen blivit klara med våran lilla rulle ;D inte så värst bra men fan vad kan man förvänta sig? och nu måste jag sitta här skit länge innan geon börjar. fick föressten bara G på provet också, fast det känndes svin bra när jag gjorde provet, jag svarade på allt och det var inga korta svar heller... fick bara 31p och VG gränsen var 35p lite surt!

vill heeeeem, sova ett tag och efter det träna. känner mig trött och sliten, har vart osminkad och haft mjukisar på mig så länge jag kan minnas...kanske man kan ta sig en liten lur här i media nu när hela klassen förutom jag, emma och sara har lektion. jag tror på det!

på fredag ska jag umgås med syrran, vi ska ha "tjejkväll" haha :D men det är på tiden att vi umgås lite, har ju inte blivit så mkt eftersom du flyttat osv...

just för tillfället känns det som att jag saknar massa personer, som linn tex, hon får mig alltid på bra humör oavsett hur grinig jag är ;). sen emelie då och man kan ju inte hålla sig för skratt när hennes mun går i gång :D jag saknar julle också fast vi ännu bor på samma ställe så umgås vi inte lika ofta nåmer, fast våran vänskap kommer alltid hålla det vet jag till 100 %:) och en annan jag saknar just nu är faktiskt elina, hon har alltid roliga saker att berätta  och hon har ju som alltid vart en extra syrra till mig ända sen vi var små :) och crillo saknar jag ju alltid, kalla mig toffel eller vad ni vill :D Den sista är Hanna och henne kommer jag sakna så länge jag lever!♥

har egentligen tid att skriva nån sida till men då ids väl ingen läsa ;D inte för att jag skriver så mkt intressant men det är ju ett bra sätt att hålla sig sysselsatt :D goodbye ♥



Kommentarer
Postat av: Elina

söt du är gumman

2008-03-07 @ 22:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0