körskolan och andra planer

har sista teorilektionen imorron så jag måste plugga lite idag.. och efter lektionen så måste jag börja plugga på allvar, har hittills nästan läst ut boken, kommer behöva läsa den igen! var även ute och övningskörde för nån dag sen :D gick faktiskt bra haha.

just nu är jag jävligt less på allt som har med handboll att göra, ska ta ett uppeh¨åll och så får jag se hur jag känner till nästa säsong...kanske kommer mitt liv bli bra mycket roligare än vad det är nu, kanske blörja med nån annan sport?! kanske börja dansa igen eftersom hanbollen stod i vägen för det förra gången.. eller ja, handbollen har ju alltid stått ivägen för massa andra nya roliga saker som man velat testa, men nu är det slut, nu är jag äntligen fri :) kommer ju säkert sakna hanbollen också!

nu ska jag kila vidare. puss hej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0