kanske är det dags att uppdatera?

har inte riktigt haft tid de senaste dagarna, inte för att jag gjort nått speciellt eller så.. kanske har jag bara vart lat och inte idats förflytta rumpan till datastolen!


har iaf kommit hem från sakkis idag, har vart där hela helgen med kakcrillo :) har slöat, kollat film, tänkt fara o grilla men det blev o steka i pannan ist, själv åt jag min körv rå.. mums. vi har även badat badkar tills vattnet blev kallt och brottats tills vi blev svettiga. kul kul och återigen kul.

var o kika handboll idag, alla malmbergare förlorade men det var ändå roliga matcher att kolla. efter det så har jag vart grinig för att jag var hungrig, sen fick jag mat och då var allt frid och fröjd igen. nu har jag just gjort klart lite skolarbete om rullstensåsar och istid, väldigt ointressant. och nu på ett tag ska jag kika lite resor :) vill bort, bort, bort.

måste även hitta en klänning till balen, en svart! hittills har jag inte hittat nån i min smak.

dessutom vill jag bara påpeka att alla ni "coolingar" där ute som verkligen inte tål att se en 90 på krogen och måste skrika på vakten hela tiden kasnke kan ta och mogna till sig lite?!  .. tack på förhand. man behöver inte alltid vara bäst, störst och vackrast.


ciaoo♥

Kommentarer
Postat av: Emlan

Bra sagt där sissi håller med dig helt och hållet. Väx upp brudar och sluta lek ordningsvakter!

2008-03-03 @ 11:27:03
URL: http://emeeliew.blogg.se
Postat av: sandra

men det är ju kanske coolt att skvallra när 90ar på krogen. själv var dom ju på krogen när dom var minderåriga men de bryr dom sig inte om .. :P så du ska gå på balen såg jag, vad roligt !! =)

2008-03-03 @ 19:33:57
Postat av: Anonym

Men ni har inget där att göra. sen så hinner ni vara där så ni blir less, var inte oroliga

2008-03-07 @ 02:19:43
Postat av: sissi

men orka förstöra för andra iaf, sköt ert eget!!

2008-03-09 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0