hej påsklov

sitter här hemma nu, ska snart på tppsta och åka lite pulka osv med linn, calle och max. igår var vi på badet och det var väl lite halv kul kanske :D efter det så for vi ut med sparken , haha  :D kusinerna från sthlm visste inte vad det var för nått :D senare på kvällen hälsade vi på min kusin sanne, fick en jättefin fotlänk av henne som hon själv har gjort. hon gör massa olika smycken som är jätte fina. dessutom måste jag bara säga att jag ska bli låtsas moster till hennes barn som kommer i oktober tror jag :) ååh, det ska bli kul :D jullan är du avis? haha.

senare idag så ska jag linn och mest troligt emelie vara hurtiga och plugga :S hoppas det blir plugg och inte bara massa snack om annat som vanligt :P varför ska man plugga på påsken, fattar inte lärarna vad lov betyder? det är ju knappt nåt lov om man måste plugga flera dagar av det. fy fan!

och på fredag blir det tjejmiddag :) det ska bli kul för att alla är hemma samtidigt :) wieee och på lördag far jag och crille till mormor och morfar och hälsar på till på söndag.

så nu vet ni vad jag har gjort ooch vad jag ska göra de resterande dagarna av påsklovet :) puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0