hej då träning

som vanligt blev jag super sjuk över en natt :S var tvungen att fara hem från skolan för att jag mådde skit. sen sov jag i 4h och mitt huvud känns som en vattenmelon som ska sprängas och jag har dessutopm ont i halsen också. !
kommer inte kunna spela den där jävla matchen ihelgen heller som jag sett fram emot, det blir alltid såhär när jag har vart slö eller sjuk en tid och ska börja om från början med träning, då ska alltid en sjuka förstöra. ska föressten göra rytmik uppgiften imorron också, vi har flyttat upp den så många ggr nu så jag tror inte vi kan göra det igen. och inte nog med det.. vi har stepptest också, men det får jag nog lov att göra vid ett annat tillfälle :)

som ni kanske har listt ut så har jag inte gjort ett skit idag, jag har haft tråkigt hela dagen, men höjdpunkten var när crille kikade förbi en sväng, han kunde tyvärr inte sova här eftersom han skulle till lule och skejta imorron men men jag hade nog ändå inte kunnat sova på några timmar.

har hittat en klänning nu :) nu saknas bara skor och smycken :) tralalala. har även sparat ut mina naglar en aning, har lämnat dem ifred i e hel vecka eller mer. vill köpa stopp och väx så jag nångång i mitt liv kan få fina naglar :)


imorron är det 1 år sen min lilla ängel gick bort...saknar dig otroligt mycket Hanna! ska tända ljus för dig och jag hoppas du kommer på besök. Du vet väl att jag älskar dig?♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0