***

jag hade rätt, jag var inte lika glad idag som igår, började dagen med att ha migrän och enorm träningsvärk i vaderna, for ändå till skolan, lyssnade på massa tråk och nu är jag hemma. känns lite bättre nu, har tvingat mig själv att göra bort massa arbeten idag, har tex gjort klar engelska uppgiften, 2 idrottsuppgifter, och en Nk uppgift + en halv artikel :D så nu kan jag ta det lungt i helg, bara njuta, sova, gå på marknade, kanske ragga en stund med emlan och julle :D och så klart umgås med min sweetiepie :D

slog skallen i min glashylla idag :S så nu har jag en liten bula in my forhead, nice!

fick även höra Rihanna live igår genom emmas tele :D tack för det det var rätt skojj :D hör av dig när du är hemma så hittar vi också på nått kul ;)

och snart kommer Limpis hem :D och emelie :d

fasen alla kommer ju hem samtidigt, men lika bra är väl det så man kan umgås med hela sitt gamla gäng på samma gång :D ciaoo bella♥

image32   image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0