du ger mig bra vibrationer!

har fortfarande ont i huvet som jag haft nu i lite mer än en vecka. sitter i skolan och slöar, lyssnar musik och är allmänt trött. har egentligen en nk uppgift som jag ska göra, men jag har ingen ork till det just nu!

jag var och övningskörde igår :) haha det gick bra, nu kan jag ju faktiskt backa bra också, framsteg! efter att jag kört ett tag så bestämmde jag och mamma oss för att åka till hennes jobb och stå på vibra movern, fy fan säger jag, det kan man kalla rumpskakare :) skakade ända upp i skallen också så det blev ju inte så mkt bättre i huvet direkt. men efter vibrerandet for vi hem och gjorde fruktsallad, det blev skitgott :D inte för att man kan misslyckas med en vanlig fruksallad... jag tog iaf med lite till skolan :D måste ju vara i tip top inför matten som jag har i 2 hela timmar.

väntar på att geografin ska börja..


idag ska jag inte göra så mkt tror jag. ska kanske träna en sväng på gymmet och gå på sista teorilektionen med bilskolan. och efter det så har jag ingen aning. vill stå på den där skak saken igen för jag tror fan det hjälper :)

jo, juste, idag ska mamma boka tid till luleå så jag får ta bort det fula födelsemärket i ansiktet, ska väl även dra en shopping runda :) och nu är mina grejjer på G från HM :)


ciaaaao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0