tja tja!

idag har det vart en rätt seg dag, vaknade kl 1, klädde på mig och for sedan med julia och hennes mami och kikade när jonne spelade fotti. :) sen for jag hem och har bara suttit framför tv: n sen dess. ska snart kika "alla hans ex" på tv, har sett den förr me den är bra så varför inte se den igen? :D

satt och ritade lite igår, fjärilen som jag ritade blev faktiskt fin, rätt paff eftersom jag inte ärvt någon talang av pappsen. men men u börjar iaf min tattuering ta lite form och så utanför huvudet det vill säga. inte på kroppen ännu..

i fredags, alltså midsommarafton, var vi ett gäng och grillade hos sofie, vi spelade bland annat "med andra ord"  och självklart vann jag julia och emelie alla gånger! kanske för att vi var nykter och ingen annan var det! glömde ta med kameran dit så tyvärr har jag inga bilder. :S

imorron är det springning som gäller, känner mig slö och oengagerad men det går bort förhoppningsvis.

nu ska jag kika lite mer här, ses!♥

Kommentarer
Postat av: limnpan

åhh vad fin du är!!! saknar dig massor!

2008-06-23 @ 00:36:45
URL: http://sjohest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0