snart, mkt snart!

en dag i juni och det har ännu inte kommit någon sol... balen har varit iaf och det var väl mindre kul om man säger så, nästa år blir det bättre :D även skolavslutningen har vart och jag har fått mina betyg, och dem var ju si sådär kanske:S men men fortsättnings matte till hösten! :S kan det bli värre?

funderar på min tattuering, eller ja, kommande tattuering :) vill göra den nu fast jag inte har något uppritat, har det bara i huvudet än så länge, och tyvärr delar jag inte med mig av mina ideer eftersom jag inte kan förklara :D men hur som helst vill jag göra den NU, men pappa vill helst att jag väntar till hösten eftersom det inte är så bra att sola när den är nygjord, inte för att vi kommer få någon sol ännu iaf. pappa vet ju vad han talar om, och denna gång så tror jag jag att jag lyder hans råd. men jag vet inte, det är ju så jävla snyggt med tattueringar på sommaren när man visar lite mer hud, för om man har gjort en så är det väl klart att man vill att andra ska se den?! :D får se vad som händer framöver.

saknar linkan k som en galning :) längtar tills jag är i sthlm och får umgås med henne i en hel månad :) längtar dock inte lika mkt till att packa blodpudding :S men vad gör man inte för att träffa sin bästa vän?

och nu ska jag och crills fara en sväng på tivoli! ja ni läste rätt, tivoli, där alla små fjortisar är, men han vill ju så gärna åka virvelvinden, och jag kan inte stå emot hans hundvalps ögon ;) okej, jag gillar också virvelvinden, ska inte skylla ifrån mig allt! ♥

bjuder på en tigerbild!

Kommentarer
Postat av: L

snaaaaaaaaaaaaaaaart !

2008-06-17 @ 13:01:07
URL: http://sjohest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0