marknads helg

kom just hem från crille, sitter här i min ensamhet. alla jobbar utom jag! känns trisst, men samtidigt skönt eftersom jag kan sova i princip hur länge som helst, jag menar, eftersom det regnar varje dag så kan man ju sova istället för att vakna och vara deppig över vädret :) de lovade sol idag så jag tänkte kliva upp rätt tidigt (alltså kl 12) men när jag drar upp rullisen så är det ju lik förbannat stora gråa moln på himlen! så kollar man i olika tidningar på hur vädret skulle vara just idag, så ser man ju att det står olika i varenda en.

nåväl, igår var jag iaf och gymmade med laget. känndes bra ända tills idag då jag fick träningsvärk, haha.  senare idag ska jag och stor handla med mamma, och även köpa en present till mommo som fyller år idag. Grattis!  sen far vi väl ut på landet en sväng och för att käka tårta :) 

jag funderar om man ens ska utomlands i sommar, för jag får ju min lön först i slutet på augusti. och jag orkar inte ta ledigt de första veckorna av skolan heller, vet ju att man hamnar efter och jag är inte den pluggar villiga direkt. kanske man åker på något lov istället.. ah jag får fundera vidare.

imorron blir det iaf att fara på marknaden en sväng med crille och julia. inte för att jag har råd att köpa nått eftersom alla mina besparingar går till sthlm. men det är det värt, ska ju shoppa loss i sthlm och det blir nog 10 gånger bättre så jag håller i pengarna denna helg. förutom när jag, julia och emelie ska på krogen :)


nu tänkte jag kila en sväng , kanske duscha eller nått annat. ses ♥

saknar denna tjej otroligt mycket! ♥   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0