don´t look back

längtar som ett psyk till sthlm nu, blir knäpp av allt tjorv och irriterande saker som händer här i hålan. förutom vissa saker då förstås. vill bara komma bort och vara med en en av mina få bästa vänner! känns verkligen som att jag behöver henne just nu. bara kunna vara utan massa konstigheter och tjorv, bara få njuta av sommaren, slippa tänka tillbaka på den här hålan, ha kul och verkligen kunna skratta! du och jag är så lika till många sätt, inte alla dock :D men det känns nästan som att vi vore systrar på nått underligt sätt, och en sådan behöver man alltid! tack för att du alltid ställer upp för mig limpan :P

var ut i lördags med julia :D först tänkte båda att, fan vi måste ju få med nån fler, kändes ganska patetiskt när det bara var jag och hon som satt ute på bron i solen och pimplade drinkar :D men eftersom man aldrig har tråkigt med henne så hade iaf jag en kanon kväll med många garv och mycke dans :) underbart.

från en sak till en annan så sitter jag med färg i håret just nu, är inte klart på kanske en timme eftersom jag avanserade lite idag med slingor och hela kittet, så snart återstår det bara att se hur det blir :) tänkte fixa vidare nu, vi ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0