det var ett tag sen :)

ett tag sedan jag bloggade, har hänt en del :D jag har fyllt 18 och även klarat teoriprovet med 62 av 65 poäng, rätt bra tycker jag :) och snart har jag halkbana och uppkörning. efter det bär det iväg till linn, där jag även ska sommarjobba i en månad :) på min födelsedag fick jag bland annat en fin kamera, ett presentkort på make up store, rosor, klänning, annat smink, pengar, örhängen och massa annat :) jättenöjd med allt, och tack till alla som kom och fikade. kommer in bilder på pix senare!

imorron ska jag ut med hjerpe och hennes syrra :) det ska bli kul och träffa emma igen också, det var ju som sagt ett bra tag sen. så imorron blir det mkt mkt dans skulle jag tro :)

nus ak jag dra iväg till crille, stackarn blev bannad på krogen i en månad pga att han hade satt gul och blå färg i fejjan idag eftersom det är sveriges så kallade nationaldag + att det var studentfest med gul blått tema. så töntigt, han blev portad eftersom de tyckte han var rasistisk!! så man ska tydligen inte få vara stolt över vart man kommer ifrån. alla andra länder firar ju deras nationaldag som fan, men icke sa nicke i sverige. det är ju inte så att han går med sverige flaggan varje dag och viftar och ropar rena sverige som en del andra, så jag fattar inte hur de kan tycka han var rasistisk.. men men då vet man ju det, intget sverige målande i fejset hädan efter om man ska på krogen. haha! så otroligt töntigt.

men nu ska jag kila puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0