balen nästa!

imorron är det bal dags, kommer ha mycket att göra fast det inte ens är min egen bal :D har vart rätt slö på att uppdatera bloggen men det är väl egentligen ingen som bryr sig, alla är väl ute i det " fina" vädret :S fan vad kasst med snö dagen innan balen, kommer säkert snöa imorron också. jag som trodde snö blasket var över, men nej inte denna gång heller.

idag har jag vart rätt flitig enligt mig själv. vaknade halv 11, började städa mitt rum, så nu är det kliniskt rent :) det händer typ en gång om året :D efter det städade jag lite här nere också och sen for jag och hälsade på doktorn, köpte blommor till marit, och solade. sen for jag julia och sandra j till marre och fikade lite mumsig tårta och annat. och efter det for jag på löpträningen, det var skönt att springa av sig lite faktiskt! och nu har jag bara duschat, slappat och ätit lite kakor.

håller också på att ladda upp lite bilder på pix, har mäskt att det inte är en sån bra ide att spara allt till en klump och sedan sätta ut allt på samma gång, det går ju som rätt segt då :S men nu kommer det iaf bilder på bland annat mösspåtagningen, storfiskare, 80 tals pinglor och sommar picknick :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0