sthlm

har jobbat i 4 dagar nu och det är för jävligt jobb alltså. svin tungt i armar, nacke, axlar och fötter :S känner mig stel och jävlig, kan knappt röra fingrarna för att det gör så ont, man måste ju greppa de där puddingarna hela dagarna. börjar kl 6 och slutar kl 3.  och jag har velat fara på stan ända sen jag kom hit men man orkar fan inte efter jobbet för att man knappt orkar röra sig. första dagen var vi iaf in till stan för att få mitt hår färgat, och nu  blev det rätt bra iaf :) efter det så for vi raka spåret hem.

har även kört lite bil här i sthlm :D haha var nervös som fan men jag körde ju som tur var inte i inner staden. det är som lite utanför, men det är stor skillnad jämfört med gve. så imorron blir det mest troligt att jag kör till jobbet :S känns inte så lockande att ta fram all koncentration kl halv 6 på morgonen, men men det får gå! linn får hjälpa mig att hitta dit :D har träffat linns pojkvän också för första gången, det var trevligt!

har även tänkt sola varje dag efter jobbet och alla dagar har det vart fint väder under arbetstiden och sen när vi slutat är det moln och ibland en skvätt regn också! :S

nu ska vi snart äta grillat och jag är hungrig som fan eftersom det enda jag ätit i dag är en banan och två billysar till lunch.  nu ska jag kila, men jag skriver väl mer någon annan dag :D

saknar c♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0