shoppingrunda!

hann på stan idag efter jobbet med limpi och några av hennes vänner :) shoppade som en tok och för tok lite pengar också. handlade gärnet på gina eftersom nästan allt kostade 49.50 kr styck :) så där köpte jag typ 6-7 saker sen har jag köpt lite örhängen, skärp, tröjor, tubklänning, linnen, skor, solbrillor och mkt mkt mer :) så nu är jag mer än nöjd. fast nu återstår bara make up store och köpa mjukisdress till syrran :) längtar efter sminket som en galning :D jag är inte så värst bra på att sminka mig, men jag älskar att göra det och att få ha bra fint smink i min väska, det gör mig glad!

är hos mina kusiner och moster just för tillfället, ska sova här och imorron ska vi och bada och ha mysigt :D efter det blir det mest troligt fest med linn och en arbetskamrat :) kuuuul! nus ka jag kila puss och kram ;)


saknar dig crille ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0