hår problem!

♥mitt hår blev dock inte som jag tänkt mig, så nu måste jag till frissan och fixa så man ser ut som en normal person. tyvärr finns ingen tid här i gve eller mbgt innan måndag så det blir att gå på drop in i sthlm :) och förhoppningsvis blir det lika bra som jag tänkt mig.

skulle städa på tippen idag med dam och herr lagen. blev inställt pga att vi var ca 10 st och de hade räknat med ca 40 från början. lite räknings fel?! nåväl från dam laget var det väl bara nån enstaka som inte dök upp utan orsak, resten jobbade. men från herrlaget var det värre, de skulle vara ca 25 st och det kom 5 st :S så nu måste man vänta ända tills på söndag för att  få det bortgjort. har massor att göra ihelg och jag känner att jag verkligen har lust att skita i att jobba eftersom många andra gör det. men jag ska inte vara en latmask som åker snålskjuts på andra, så jag får väl pallra arslet dit på söndag jag med. hoppas att ni också gör det! och så måste vi dessutom dela ut kataloger på fredag! livet är allt härligt!

har rensat ut min garderob idag iaf, så nu har jag ordning och reda :) eller mja, hälften av mina kläder fick åka ner i resväskan redan idag så nu är det väl lite oreda igen skulle jag tro :)

på måndag så har jag först körning med bilskolan och efter det uppkörning! säger inte vilken tid för då kanske någon av mina fiender försöker sabbotera eller nått :D åker samma dag kl 4 till sthlm. trisst att flyga själv. även fast jag har vart på arlanda flera gånger så kommer jag aldrig ihåg vart jag ska, så jag känner mig lite ensam och rädd eftersom jag i princip kan hamna vart som helst i sthlm och inte hitta tillbaks till min kära vän linn :D men det kanske är lika lätt som att följa vägmärken så det ska nog ordna sig.. hoppas jag!

nu börjar jag bli lite små trött så jag ska nog kika lite tv och sedan blir det sängen för min del. godnatt puss♥

bjuder på en gammal goding!
 ♥Miss You♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0