halloj :)

Har glömt att skriva att jag klarade körkortet samma dag som jag åkte ner hit till sthlm, och det känns underbart!

sitter här i värmen och har just solat klart för idag, kom från jobbet kl 3. har jobbat i 3 veckor nu och jag känner inte för att ta den sista veckan men jag måste, för jag behöver pengarna :) slitit jobb kan man då verkligen kalla det, och mina handleder är otroligt ömma :S

har vart på stan 2 dagar också eftersom man inte hinner så mkt mer när man jobbar, men jag orkar inte skriva vad jag har köpt. jag har även vart och hälsat på småkusinerna och moster här i sthlm och det var trevligt :D ska dit nån dag i helgen också och sova över.

igår var jag och linn väldigt hurtiga, vi for ut och sprang och gjorde mag övningar i ca 2 timmar, så nu känner man sig inte lika slö som tidigare :D tänkte fara ut och springa eller nått senare också helt ensam eftersom linn är hos sin lilla rasmus över natten :D har bokat tid till make up store nu också så jag har fått tid nästa lördag, ska bli kul med lite nya tips och nytt smink i väskan :D och samma dag fyller linn 18 bast så det känns underbart att få en bra sminkning inför party kvällen :)

nu är det snart mat så jag ska nog kila nu :D men jag får skriva mer nån annan gång när jag har mer tid :D ♥

Kommentarer
Postat av: Lottis :)

grattis till körkortet, visst är det en riktig frihetskänsla :)

2008-07-25 @ 00:18:34
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0