hallå solsken :)

har jobbat idag igen, men vi fick sluta redan kl halv 12 :) k'änndes enormt skönt kan jag meddela! när vi kom hem till linn bytte vi bara om och drog till stranden ( jag körde) :D legade och stekte i någon timme och for sedan hem och käkade. mamma och pappa kom förbi en sväng och hälsade på, det var roligt :) men de for lika fort till gävle igen.. nu ska jag och linn planera och fixa massa grejjer som hon måste fixa innan fredag då hon ska ha födelsedags partaj, det kommer bli så jävla roligt :) och på lördag blir det krogen med den nyblivna 18 åringen :D Glöm inte att gratta henne! på söndag åker jag hem till hålan och massa mer tårta eftersom crillle fyller 19 år den sötisen. och sandra j förtjänar lite uppvaktning också eftersom hon fyllde år för ett tag sen och ingen var hemma och kunde fira henne.. fast hon var inte heller hemma iofs. så så är det planerat iaf. jag får hinna med 3 födelsedagar på 2 dagar :D

nu måste jagg kila! ha det bra så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0