ping pong kingen

den filmen har spelats in här i malmberget och vi på media ska få gå o se premiären på den och efter det ska vi få träffa han som gjort den och några skådespelare från filmen :) det ska bli kul :)

var och spelade i umeå ihelgen, vi vann 1 och förlorade 1, vi spelade ändå skitbra och matchen mot umeå var absolut den roligaste matchen jag någonsin spelat :) fick spela 9 meter och det känndes faktiskt bra för första gången :D alltid annars har jag tyckt att det vart lite sådär halv tråkigt, kanske är det roligare nu när jag har blivit en smula bättre!

och igår när vi kom hem från umeå så var jessis väska borta från bussen, jag vet att den var där när jag tog min väska! så om någon handbolls människa har råkat ta med den ham så kan ni ju höra av er hit eller 070-3166786.

min familja hade gått och sova när vi kom hem och när jag öppnade ytterdörren så hade min katt majja rest sig upp i sängen och börja morra :D haha så jag har en vakt katt hemma :) det är ju alltid bra!

snart har jag tyyska prov och just nu sitter jag och skriver lite om william shakespeare. not fun.    

ciaaaao♥

Kommentarer
Postat av: Emlan

Saknar dig plutten;)

2008-01-29 @ 14:33:24
URL: http://emeeliew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0