halli hallå

sitter i sklolan för första gången detta år :S känns redan uttråkat som fan.. började kl 8 och har bara suttit här sen dess. hoppas jag inte har hela långa dagen, vill sluta efter datakunskapen :D faktiskt så var det inte så jobbigt som jag trott att kliva upp kl 7 imorse, jag sminkade mig tillome haha och det har jag fan inte gjort på länge.

idag efter skolan så ska jag använda min nya tränings workout skiva, så ska jag träna bort den lilla julmat jag har ätit, tror jag har ätit mer julgodis än julmat.


jag kom just på att jag har en bokrecention att göra på en bok jag inte läst en enda sida i ! faaan då, den ska vara inne idag egentligen... det lär ju ionte hända.


nu börjar skolan seriöst. puss och hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0