glupsk + försvunnen kula :)

igår var jag på stan med emlan och fikade, ag hade inte ätit nått på hela dagen så jag var ju såklart vrålhungrig! så käkade jag upp min currymacka på ca 2 min :d och sen helt plötsligt känndes det helt mysko i munnen så jag började känna efter och vad hittar jag?... tungstaven men endast en kula på :S hoppades på att den andra skulle vara kvar i munnen men den ahde visst slunkit ner med mackan :D haha sen så kännde jag såklart att den satt fast i halsen på nått konstigt sätt, gick inte o svälja ner direkt så jag försökte harkla mig, men det lyckades inte heller  :S efter det så gick vi o köpta en nya kula, det blev en "blomma" haha rätt cool faktiskt.  sen gick vi runt på affärerna och fotade massa allla ♥ ans dag tips... mindre kul. aja tack gullet för en bra dag :) hoppas flygresan hem gick super. :)

och idag är jag sjuk igen! lyckas alltid bli sjuk när jag absolut inte får bli det :S har match till helgen och vi får se om jag hinner bli frisk.. men jag tvivlar på det ;S vill verkligen spela ihelg!  så det blir att äta så mkt vitlöksbröd som möjligt ikväll, "lukta mums"!

      image25image26
                                    image27

                                                                                             Ni betyder ♥


Kommentarer
Postat av: Emlan

Du betyder också hjärtat

2008-01-18 @ 22:16:04
URL: http://emeeliew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0