boooring!

idag har vart den tråkigaste dagen på länge, först till skolan megatrött och fixa massa grejjer där och sen efter skolan har jag börjat läsa en bok. sen på träning men var tvungen att fara hem igen efter ca 40 min eftersom någon hade en godluktande parfym men som jag dock var känslig mot så då fick jag migrän anfallet jag väntat på hela dagen :S och sen efter nån timmes vila så läste jag ut boken helt, och det mina vänner har inte hänt... nångång vad jag kan komma ihåg! :) och boken var ändå på över 250 sidor så jag känner mig faktiskt hyffsat stolt :) för vanligtvis kan jag kasnke läsa 2-4 sidor innan ögonen faller ihop. sen blev det lite bråk med farsan, båda kaxar som små fjortisar och då menar jag, han är fasen 50 bast! MOGNA....
nåväl, mamma gjorde mig iaf glad när hon hade gjort milkshake, den var god! och nu sitter jag och väntar på att crillestoffer ska komma, men han är seg så jag lär ju få vänta i typ 1 h till.



imorron äre ny skoldag, massa media :) och sen tyvärr lite geografi också. sen på slutet idrott, har missat tre i rad nu eftersom en fredag så var jag "sjuk" fredagen efter det så var jag verkligen sjuk på riktigt och den tredje fredagen så var jag ledig eftersom vi åkte till umeå! och dessutom har jag just nu på dexter 101% frånvaro, nog är man ju great om man kan få över 100 % haha, tummen upp!

puss?οΟ?Οο?puss

Kommentarer
Postat av: Emlan

Hahaa 101% frånvaro hur lyckas du med de lille gumman;)?

2008-02-01 @ 15:51:04
URL: http://emeeliew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0