ajabaja

♥ännu en seg dag, ville inte vakna i tid idag heller så jag vaknade sisådär 1 h senare än planert, men då skulle ju min kära lilla pojkvän till skolan kl 9 så då fiock jag lov o kliva upp och åka med. tänkte fara på gymmet först men jag blev för slö för det, så jag for till skolan fast jag börjar först kl 11. sitter  hellre här i 2h än att åka hem och sen gå upp till skolan i skitväder. vet, jag är knäpp!  köpte en macka och en cola och gick o satte mig i mediasalen (varmt och skönt)

snart har jag geografi och efter det har jag hål i 2h igen och sen har jag matte i 2 h :S this day gonna be hard like hell!


igår var jag en hurtigbulle, först var jag med mamma på box, skönt o få slå ut lite aggressioner (?) och efter det så spelade jag volleyboll i 2h :D kul även det :D


nu pysa! ciaaao bella♥

Kommentarer
Postat av: Emlan

Hurtigt bruden hurtigt. Känner mig en aning stolt;D

2008-01-22 @ 19:14:15
URL: http://emeeliew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0