sommar och sooooooooool

jag vill ha sommar nu! hatar snö och allt som har med det att göra. längtar till sommaren då vi kanske far utomlands några brudar :) kommer bli så jävl kul om våra planer går i genom. vill bli brun också, fast inte genom fake solarium, blir så ful brun av det. fyller ju även 18 denna sommar så den kommer nog slå alla sommrar om och om igen :)

sitter och småpackar, hatar att packa när mamma inte är hemma eftersom hon håller reda på alla mina saker :) så nu hittar jag knappt något alls. skulle förässten handla till den 7-8 h långa bussresan imorgon, och eftersom mamma inte var med blev det godis, chips och dricka.... hur fan lyckas jag?!  får göra nån macka också. kommer bli smällfet som jag håller på. jag får ångest varje dag jag käkar nått onyttigt och då tänker jag" fan nu jävlar ska jag börja träna" men vad händer?... jo nästa dag så drar jag i mig en cola osv osv osv osv... så håller det på. har verkligen tappat min kämparglöd. hate it.


åker alltså till härnösand imorron, vi fick spö förra gången vi möttes och jag tror inte vi har så stor chans nu när dem är på hemmaplan heller...

måste dessutom vänta på att gullet slutar jobbet, sen pyser jag till han och sleeepar. kan säga g´natt redan nu ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0