miss u

eftersom jag inte satt på datan igår och så får jag göra det idag.

igår var det hanna gummans 18 födelsedag! jag for på lekia och köpte fina ljus och en fin "bricka" till. lät dem brinna ut helt... kan även säga att det kom en tår eller två igen eftersom jag så gärna hade velat ha dig kvar här på jorden. du hade fyllt 18 år först i hela vårt umgänge, det som alla längtar till, vet att du också hade retat oss en aning eftersom vi fyller år något senare än dig :) men gumman det är din charm! du ska veta att du alltid finns långt in i mitt hjärta och att inget kan andra på det. du förtjänar det bästa vart du nu än är. saknar dig oerhört mycket, tänker på dig varje dag! Älskar dig Hanna Engman ♥

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0