hallå i stugan

hojja vilken dag, orkade mig inte upp till 10 lektionen pga min höft. så jag for först till 2 lektionen och då kunde jag imnte heller jobba för att sofie ar hos frissan och nätverket som jag sparat arbete på var ur funktion :) så det var rätt chill. och efter det så säger sara att tyska läraren är sjuk så då for jag till crille, sen hem o käkade och efter det till syrran som fyller 19 år idag :) GRATTIS. så nu har vi fikat osv. är trött som fasen och nu väntar jag på att crille ska skynda sig med alla små grejjs han gör så vi kan fara hem till mig nångång.

imorron blir et att plugga mest hela dagen, sen hem o fixa en grej med emelie. och efter det så ska jag på teorikurs med bilskolan :S  det suger säkert men jag kan fan inte mkt om trafiken osv så jag tror det är behövligt!

var även och spelade match ihelgen i skellefteå, vi vann en och förlorade en. sådär lite halvbra alltså! min höft blev även nockad på nått sätt, så nu har jag ont. kommer missa 5 tisdagsträningar i rad nu också pga den där teorikursen, kjelle är nog inte allt för glad över detta! men hoppas att a- flickornas serievinst komnmer hålla han på glatt humör ett bra tag framöver :) Grattis till det också :)

och på onsdag fyller gummsan 18 år :) julle alltså! Grattis i förskott till det :D och grattis i efterskott till mig själv eftersom jag fick ett paket av micke sara, johanna och linn :D de hade glömt bort min födelsedag i sommras :D så jag blev ju lite paff när jag också fick ett paket idag :D själv hade jag inte ens tänkt på att jag inte fick nått av dem :) men men tack iaf :)

nu snart är crillo tha man klar att åka så nu pyser jag här ifrån och knövlar på mina 100 kronors stövlar :)

Linn, jag saknar dig otroligt mycket ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0